Home

Laat me dit voorop stellen.
Ik hou meer van de verspiller dan van de kniepert.
Zonder horloge leven vind ik aantrekkelijker dan altijd op de klok kijken.
Ik heb meer met een dronkenlap dan met iemand die ‘soms een wijntje drinkt’.
Ik voel me eerder thuis bij mensen wiens huis een puinhoop is, dan bij iemand die elke week haar voordeur in de was zet.
En altijd heb ik meer interesse gehad voor degene met vragen dan voor hij die alle antwoorden heeft.

Toch leef ik zuinig, houd ik voortdurend de tijd in de gaten, blijf ik proberen niet te veel te drinken, ruim ik steeds achter ieders kont de rotzooi op en verlang ik altijd een antwoord op mijn vragen.

Maar ik heb gelukkig nog nooit mijn voordeur in de was gezet.

Geef een reactie

