Home

Altijd als ik naar mezelf probeer te kijken, ben ik er niet. Ik stijg uit boven mezelf omdat ik wil begrijpen wie ik ben, wat ik doe en waarom, en ineens zie ik een lege plek waar ik net zat. Iedereen is en doet nog hetzelfde als daarvoor, behalve ik. Ik let niet op hen; ik let op mezelf. Maar dan ben ik niet zoals ik gewoon ben. Dus ben ik er niet.
Ik kan beter ophouden met naar mezelf kijken; ik kan beter naar anderen kijken. Zoals zij naar mij kijken. In hun ogen ben ik mij.

4 thoughts on “Als ik naar mezelf kijk, ben ik er niet.

Geef een reactie

