Home

Ik heb schoon genoeg van mensen die het alleen over het weer kunnen hebben,
mensen die na drie woorden van jou weer over hun eigen dingen beginnen,
mensen die hun brommert recht voor de ingang parkeren,
mensen die meteen beginnen met nuilen als iemand vergeet de schooldeur van het slot te halen (en er nog trots op zijn, ook, op dat nuilen (=zeuren in het Nimweegs. dat ze er trots op zijn, kun je zien aan het feit dat er een eigen woord voor bestaat)
mensen die liegen,
mensen die wel gebruik van mij maken, maar als het puntje bij paaltje komt, niks terug willen doen,
mensen die een nieuwe ultra-breedbeeld-tv belangrijker vinden dan een nieuwe trui voor hun kind,
mensen die hun kind in naar pis stinkende kleren naar school laten gaan,
mensen die een keer per week hun voordeur poetsen,
mensen die drie weken van te voren een aangetekende brief willen hebben als er iets verandert aan de gebruikelijke gang van zaken,
mensen die me ’s ochtends vroeg al zo irriteren, dat ik eerst een lijstje ergernissen van me af moet schrijven, voordat ik aan mijn artikel kan beginnen.

Dank voor het luisteren, is dat ook weer van mijn hart.

Geef een reactie

